مکان های برگزاری مراسم جاماندگان اربعین استان زنجان اعلام شد


مکان های برگزاری مراسم جاماندگان اربعین استان زنجان اعلام شد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان، ۲۶ شهریورماه جاری همزمان با روز اربعین از محل جاده گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه بسیاری از عاشقان ثارالله امکان شرکت در مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق را ندارند، گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان ۲۶ شهریورماه جاری همزمان با روز اربعین از محل جاده گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

مکان های برگزاری مراسم جاماندگان اربعین استان زنجان اعلام شد

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان در ادامه گفت: طی سه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکید بر برگزار نشدن مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بود اما مردم به صورت خودجوش این مراسم را برگزار کردند که که امسال با عزم ملی و با شکوه‌تری انجام خواهد شد. تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در استان پای کار آمده اند لذا نیازمند انسجام و هماهنگی بیشتر برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم معنوی هستیم.

احمدی افزود: هیات های مذهبی استان زنجان در قالب موکب ها در حال خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین به کربلا هستند و حرکت عظیمی را شاهد هستیم.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان خاطر نشان کرد: تمام خدمات دهی‌ها به گونه برنامه ریزی شده است که از ۸ صبح تا ساعت ۲۰، شاهد تحقق بخشی آن برای خانواده‌ها و شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی جاماندگان اربعین حسینی (ع) باشیم و مردم بتوانند در ساعت‌های مختلف و بازه زمانی گوناگون در این پیاده روی شرکت کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


صفحه اول روزنامه های استان زنجان 29 فروردین 1400