اعزام 40 دستگاه ناوگان مسافربری خراسان جنوبی به مرز مهران


اعزام 40 دستگاه ناوگان مسافربری خراسان جنوبی به مرز مهران

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام ۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری استان به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زائران اربعین از مرزها است، اظهار کرد: در این راستا اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۴۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران به مرز مهران اعزام شده‌اند، گفت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۲۰ شهریورماه ۶ هزار و ۳۷۵ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران اعزام شدند.

به گفته وی جابجایی زائران استان طی این مدت در قالب ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

جلال زاده با اشاره به اینکه تمامی هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابه‌جایی زائران صورت گرفته است، عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

وی یادآور شد: زائران می‌توانند هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا از خدمات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به راحتی استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این خواننده معروف باعث جدایی مهستی از همسرش شد / داستان خیانت به او چه بود؟! + عکس ها