630 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ارائه شده است


630 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ارائه شده است

کرمانشاه- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۶۳۰ خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ارائه شده است.

مختار خزاعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳۰ مورد خدمت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه شده که احداث مسکن، احداث فضای جانبی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله کشی منازل از جمله این خدمات است.

وی افزود: تعمیرات ۴۸۰ واحد شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال انجام شده و ۱۴۰ واحد در قالب ۲ تفاهم نامه که ۱۰۰ واحد آن با سازمان بسیج سازندگی و ۴۰ واحد دیگر با بنیاد مستضعفان در حال اجرا و در دست اقدام است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات بهسازی مسکن روستایی که با همکاری بنیاد مسکن به بانک‌ها ارسال شده و در قالب ضمانت زنجیره‌ای و به تناسب پیشرفت فیزیکی تا مبلغ مصوب دولت که همان صد میلیون تومان است به مددجویان اعطا می‌شود.

وی در ادامه گفت: تسهیلات دیگری که مددجویان می‌توانند از آن استفاده کنند از محل صندوق امداد ولایت برای امور مسکن تا ۵۰ میلیون تومان قابل پرداخت است.

خزاعی بیان کرد: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن ۲۹۰ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در حال اجرا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


31 راس دام قاچاق در روانسر کشف شد