تغییر ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار پایتخت


تغییر ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روح الله حدادی با اشاره به بسته شدن موقتی مرز‌های کشور به سمت عراق، تاکیدکرد: به دلیل ازدحام جمعیت و اولویت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، در تمام فضا‌های اجتماعی، پذیرای شهروندان هستیم و فضایی را برای...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روح الله حدادی با اشاره به بسته شدن موقتی مرز‌های کشور به سمت عراق، تاکیدکرد: به دلیل ازدحام جمعیت و اولویت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، در تمام فضا‌های اجتماعی، پذیرای شهروندان هستیم و فضایی را برای استراحت و پذیرایی از آن‌ها فراهم کرده‌ایم تا در ادامه با تدابیر مسئولین امکان خروج از مرز فراهم شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اقدامات این معاونت در مرز مهران گفت:چهارشنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰، در آخرین نقطه‌ای که زائران سیدالشهدا خاک جمهوری اسلامی را به سمت عراق ترک میکنند، برنامه‌هایی ا اجرا خواهیم کرد.

روح الله حدادی افزود:دو عدد ویدئو وال به مساحت ۲۴ متر مربع در محل مستقر شده و سیستم صوتی مجهزی قریب به ۳۰ باند و بوق تهیه شده است و یکی از مداحان منطقه غرب کشور، سرود سلام فرمانده را با گویش محلی اجرا خواهد کرد.


معاون اجتماعی منطقه ۵، اجرای گروه دمام زنی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: غرفه مادر و کودک در مجاورت محل اجرا، تعبیه شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد