برپایی نمایشگاه «واقعه‌نگاری اربعین» در حرم مطهر بانوی کرامت


برپایی نمایشگاه «واقعه‌نگاری اربعین» در حرم مطهر بانوی کرامت

قم- مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین حاوی تصاویر منتخب از پیاده‌روی زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری با اشاره به اینکه واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به‌مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین را در این آستان مقدس برپا کرده است، اظهار کرد:: این نمایشگاه حاوی تصاویر منتخب از پیاده‌روی زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا با موضوعات پذیرایی از زائران و عزاداری کودکان و عکس‌نوشت با موضوعات بیوگرافی اربعین، بیان فضائل امام حسین (ع) و زیارت ایشان و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری امام حسین (ع) است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: همچنین در این نمایشگاه ماکت ضریح امام حسین (ع) قرار داده شده و در کنار آن ایستگاه صلواتی و غرفه واقعیت مجازی در دو بخش بانوان و آقایان نیز وجود دارد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ شهریور آغاز به کار کرده و تا ۲۶ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در ضلع جنوبی صحن پیامبر اعظم (ص) پذیرای زائران حرم بانوی کرامت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


قرارگاه «19دی» با به دنبال اجرای روش های ایجابی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب در قم است