5 مرکز درمانی هرمزگان در کشور عراق به زائران اربعین خدمات می‌دهند


5 مرکز درمانی هرمزگان در کشور عراق به زائران اربعین خدمات می‌دهند

بندرعباس - جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: پنج مرکز درمانی این استان در کربلا و نجف اشرف به زائران ایرانی نیازمند خدمات پزشکی و درمانی خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هدایت الله امیری بیان داشت: سه درمانگاه در کربلا، یک درمانگاه در نجف اشرف و یک درمانگاه نیز بین راهی بوده که در ایام پیاده روی اربعین خدمات درمانی به افراد و مراجعان نیازمند ارائه می دهند. با کمک خیران داروساز تاکنون به میزان ۲ میلیارد تومان دارو و لوازم پزشکی به این درمانگاه‌ها ارسال شده است.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: تاکنون چهارمین گروه کادر درمان موکب شهید عراقی زاده هرمزگان به کربلا اعزام شده است. در این چهار مرحله بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برای خدمات پزشکی اعزام شده اند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: تیم های بهداشتی و درمانی بسیج پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در قالب ۲۵۰ نفر پزشک، پرستار و دارویار در سه گروه در مرز شلمچه و طول مسیر پیاده روی عظیم اربعین برای خدمات رسانی به زائران مستقر شدند.

وی تصریح کرد: گروه های پزشکی تا ۲۷ شهریورماه جاری به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند. ۲۷ موکب برون مرزی و ۱۳ موکب درون مرزی هرمزگان نیز از ۱۳ شهریورماه جاری خدمات اسکان و تغذیه را به زائران حسینی ارائه می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه