خانواده‌ها برای اجرای برنامه غربال‌گری تشویق شوند


خانواده‌ها برای اجرای برنامه غربال‌گری  تشویق شوند

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده‌های این استان برای فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه غربال‌گری تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی ظهر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: غربال‌گری در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ کمیته مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری افزود: این کارگروه‌ها نسبت به برگزاری نشست‌های مستمر کارشناسی، بررسی علت‌های بروز آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای رفع این آسیب‌ها اقدام کند.

حسین‌میرزایی انجام فعالیت‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسئول‌سازی برای انجام و ارتقای امور فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، تریبون‌داران و مدیران دستگاه‌های اجرایی فرهنگی، مسئولیت بیشتری برای تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر عهده دارند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از توان و نقش گروه‌های مرجع در استان بهره‌گیری شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب