یک مرکز جدید برای برگزاری آزمون تولیمو در سبزوار راه‌اندازی شد


سازمان سنجش آموزش کشور از راه‌اندازی یک مرکز جدید در شهر سبزوار استان...
سازمان سنجش آموزش کشور از راه‌اندازی یک مرکز جدید در شهر سبزوار استان خراسان رضوی برای برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) خبر داد.
یک مرکز جدید برای برگزاری آزمون تولیمو در سبزوار راه‌اندازی شد

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) دوره ۱۹۰، با توجه به راه اندازی مرکزی جدید با نام مرکز دانشگاه حکیم سبزواری در شهر سبزوار، در صورت تمایل برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون این دوره­ در مرکز مذکور می­‌توانند به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی http://tolimo.sanjesh.org/register مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

این آزمون در روز­ سه ­شنبه ۱۲ مهرماه و در دانشگاه حکیم سبزواری در توحیدشهر سبزوار واقع در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آزمون زبان تولیمو از سوی سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و برگزار می‌شود و در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است. این آزمون برای داوطلبان دکترای داخل کشور (دانشگاه‌های آزاد و سراسری) معتبر است.

حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون وجود ندارد و صرفاً افرادی که حداقل مدرک دیپلم داشته باشند، می‌توانند در آزمون شرکت کنند. در آزمون Tolimo می‌توان در چندین آزمون و در تاریخ‌های نزدیک به هم شرکت کرد و محدودیتی در این امر وجود ندارد.

دامنه­ نمره­ کل، از ۳۱۰ تا ۶۷۷ است. نمره­ بالاتر از ۶۰۰ عالی، بین ۵۲۰ تا ۵۹۹ خوب، بین ۴۸۰ تا ۵۱۹ متوسط و کمتر از ۴۷۹ ضعیف تلقی می‌شود.

بخش نوشتاری در این آزمون، نمره­ جداگانه دارد و نمره­ آن بین یک تا ۶ است که در کنار نمره­ کل در کارنامه درج می‌شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته