بابایی: مقابل پرسپولیس حق‌مان باخت نبود/ این همه اشتباه از داور قابل هضم نیست


بابایی: مقابل پرسپولیس حق‌مان باخت نبود/ این همه اشتباه از داور قابل هضم نیست

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در دیدار برابر پرسپولیس مستحق باخت نبوده‌اند.

اسماعیل بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی همه دیدند چگونه برابر پرسپولیس بازی کردیم. ما در بازی با استقلال هم لیاقت و توانایی‌مان را نشان دادیم و در بازی با پرسپولیس هم نمایش خوبی داشتیم و حیف شد که امتیاز نگرفتیم. ما مستحق باخت نبودیم، ولی اشتباهات داوری کمر تیم ما را شکست و این موضوع در شکست‌مان تأثیرگذار بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گل دوم پرسپولیس که آفساید بود و یک بازیکن ما هم اخراج شد. داور در طول مسابقه اشتباهات زیادی داشت و اشتباهاتش قابل هضم نبود. اگر داوری خوب بود می‌توانستیم امتیاز بگیریم. این شکست برای ما واقعاً ناراحت‌کننده بود، چون می‌توانستیم امتیاز بگیریم و حتی برنده شویم. همه می‌دانند پرسپولیس از لحاظ بازیکن، امکانات، مسائل مالی و ... در چه وضعیتی قرار دارد، ولی ما این تیم را اذیت کردیم.

بابایی راجع به عملکرد تیمش در شش بازی گذشته هم یادآور شد: اگر بدشانس نبودیم و اشتباهات داوری نبود، الان در بین سه تیم اول جدول بودیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان تشنه موفقیت و نتیجه گرفتن هستند، ضمن اینکه جو خوبی هم بر تیم حاکم است. قطعاً تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های امسال بهترین نتایج را بگیریم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟