جهاد کشاورزی خراسان جنوبی رتبه پنجم رفع تداخلات ارضی را دارد


جهاد کشاورزی خراسان جنوبی رتبه پنجم رفع تداخلات ارضی را دارد

بیرجند- رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پیرامون رفع تداخلات ارضی جهاد کشاورزی، رتبه پنجم کشوری را کسب کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری ظهر سه شنبه در شورای قضائی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای اجرای قانون رفع تداخلات ارضی تا ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۸ بلوک و ۱۹۹ پلاک در خراسان جنوبی رفع تداخل شده است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: این اراضی ۲۵۶ هزار و ۵۰۸ هکتار بوده است.

جعفری با اشاره به اینکه اراضی غیر ملی رفع تداخل شده تا ابتدای سال ۹۹ هزار و ۱۲۲ هکتار بوده است، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۲۲ بلوک برای رفع تداخل مصوب شده است.

وی گفت: مساحت اراضی تعیین تکلیف شده ۷۷ هزار و ۹۲۳ هکتار بوده است و آمار اراضی غیر ملی رفع تداخل شده نیز به ۳۲ هزار و ۸۲۲ هکتار می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه رفع تداخلات ارضی رتبه پنجم کشوری را داریم، اظهار کرد: در زمینه صدور سند نیز در نرم متوسط به بالای کشوری هستیم.

جعفری گفت: پیش زمینه رفع تداخلات عکس‌های هوایی سال ۴۰ است که برخی از این موارد در خراسان جنوبی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مورد ۹۲ هزار و ۱۲۲ هکتار نقشه‌های هوایی حدنگاری می‌توانیم اقدام به صدور سند کنیم، بیان کرد: باید همکاری همه دستگاه‌ها وجود داشته باشید تا بتوانیم جشن اتمام حدنگاری اراضی را بگیریم.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در مورد قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی نیز مشکلاتی در خراسان جنوبی وجود دارد که در سطح ملی باید تعیین تکلیف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی