تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به 120 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به 120 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این استان حداقل به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

علی حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: هم‌اکنون ۷۶۱ طرح نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی اعتبارات دولتی را برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری ناکافی دانست و افزود: بهره‌مندی از توان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، دولتی، نیمه‌دولتی، شرکت‌ها و بنیادهای ملی برای برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها ضروری است.

حیدری تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت خانوارهای این استان نقش مستقیم دارد.

وی یادآور شد: امسال چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی در سال‌جاری به این استان اختصاص داده شد.

حیدری گفت: این اعتبارات با اولویت تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام مستقر در مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن