امید و انگیزه را در بین جوانان متخصص زنده نگه داریم


امید و انگیزه را در بین جوانان متخصص زنده نگه داریم

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت انگیزه بخشی در بین جوانان متخصص است، گفت: آثار شکست دشمن ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با اساتید مدعو طرح ضیافت اندیشه دانشگاه بیرجند اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن با طرح‌های دقیق و کارشناسی شده قدم در مسیر مقابله با دین برداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال فرصت سوزی از ما است، بیان‌کرد: ترور مسئولان در دهه ۶۰، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی از جمله طرح‌های دشمن است.

عبادی ادامه داد: تنها در جنگ تحمیلی ۲۵۰ هزار نفر از جوانان مؤمن و انقلابی را از کشور ما گرفتند که این افراد می‌توانستند در آینده برای انقلاب مفید باشند.

برپا ماندن انقلاب شبیه معجزه است

وی ادامه داد: با توجه به این میزان از طرح و برنامه برای دشمنی، باقی ماندن انقلاب و پیشرفت روز افزون آن در واقع به یک معجزه الهی شبیه است که باید قدر آن را به خوبی دانست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در همان اوج تلاش‌های دشمن برای ضربه به کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند، گفت: آثار شکست دشمن ظاهر شده است.

عبادی بیان کرد: در کنار برنامه‌های استعماری دشمن برخی از دولت‌های بعد از انقلاب نیز فرصت سوزی‌هایی داشتند.

وی گفت: هر اقدامی که انجام می‌دهیم باید پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متون درسی دینی به دروس مراکز آموزشی اضافه شده است، بیان کرد: ولی باید ببینیم آیا این متون نیاز به تجدید نظر، کار تکمیلی و.. ندارد،

عزم قوای سه گانه برای خدمت به مردم

عبادی یادآور شد: از فرصت به وجود آمده در شرایط فعلی باید به نحو احسنت در راستای تقویت باورهای دینی و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم چرا که قوای سه گانه عزم جدی برای خدمت به جامعه دارند.

وی افزود: باید امید را در نسل جوان و دانشجو همچنان زنده نگه داریم نه اینکه نیرویی پرورش داده و او بعد به انگلیس و.. برود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه امروز برای سرباز و حتی زندانی دوره‌های فنی و مهارت آموزی گذاشته می‌شود بسیار خوب است ولی بیش از آن باید مراقب نیروی متخصص باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت انگیزه بخشی در بین جوانان است، اظهار کرد: اگر کارآفرینان با جوانان برای اشتغال و.. صحبت کنند بی شک امید در دل آنان جوانه می‌زند.

وی ادامه داد: جوان باید بداند که جهت اشتغال تنها منتظر استخدام در دستگاه‌های دولتی و.. نباشد بلکه در مسیر کارآفرینی قدم بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!