کمبود دارو در قم در حال رفع شدن است


کمبود دارو در قم در حال رفع شدن است

قم- سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کمبود دارو در استان مقطعی و در حد قابل قبولی در حال تامین است و نسبت به کشور، وضعیت بهتری داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس تهذیبی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات دارویی در سطح استان قم اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در مورد دارو وجود دارد، سعی کرده‌ایم تا جای ممکن این مشکل را برطرف کنیم.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کمبود دارو در استان مقطعی است و خوشبختانه در حد قابل قبولی در سطح استان در حال تأمین است و نسبت به کشور، وضعیت بهتری داریم.

وی اضافه کرد: در مورد اقلام خاص شاید به دلیل مصرف بیش از اندازه کمبود وجود داشته باشد که آن نیز در حال کنترل بوده و با پیگیری‌ها کمبود دارویی تا حد ممکن برطرف شده‌است.

تهذیبی با اعلام شماره تماس‌های ۱۹۰ و ۳۶۱۶۲۶۷۰ برای بیان مشکلات دارویی گفت: کارشناسان امر در این زمینه فعال بوده و همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی با این شماره‌ها تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

تهذیبی در خصوص وضعیت داروی مورد نیاز درمانگاه‌های استان نیز گفت: این درمانگاه‌ها پیش از اتمام داروهای مصرفی اقلام دارویی مورد نیاز را به این معاونت اعلام کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟