افزایش تعداد مربیان لازمه توسعه ورزش است


افزایش تعداد مربیان لازمه توسعه ورزش است

زنجان-رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: یکی از راه‌های افزایش توسعه ورزش قهرمانی، اهتمام به بالا بردن تعداد مربیان در رشته‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی‌بهار ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به مزیت‌هایی که رشته تیراندازی با کمان برای بانوان دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته مذکور قابلیت چخش از رسانه ملی را برای بانوان دارد، به همین خاطر انتظار داریم بانوان در این زمینه فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه ورزش یکی از معدود عرصه‌هایی است که می‌توان به واسطه حضور پرفروغ در آن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در مجامع مختلف بین‌المللی به اهتزاز درآورد، گفت: با توجه به جایگاهی که ورزشکاران برای میهن اسلامی در کشورهای مختلف به ارمغان می‌آورند، معتقدیم باید حمایت بیش از پیش از این قشر به عمل آید تا بتوان از این ظرفیت در راستای ارتقای جایگاه کشور در حوزه ورزش استفاده کرد.

شعبانی‌بهار با اشاره به اینکه نباید وجود برخی از محدودیت‌ها باعث شود که نتوانیم حمایت‌های لازم را از ورزشکاران به عمل آوریم؛ چرا که این کار در کسب نتایج رویدادهای مختلف بسیار تاثیرگزار خواهد بود، خاطرنشان کرد: فارغ از این نباید فراموش کنیم که ما سرمایه‌های معنوی دیگری چون پیشکسوتان را داریم که باید از ظرفیت آنان نیز در توسعه ورزش قهرمانی بهره ببریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با تاکید بر اینکه بدون توجه به قشر مربیان و توسعه این بخش، نمی‌توان انتظار داشت که ورزش در سایر بخش‌ها به نتیجه برسد، یادآور شد: باید افزایش تعداد مربیان را به عنوان یک رویکرد جدی و استراتژیک در برنامه‌های خود قرار دهیم؛ چرا که با افزایش تعداد مربیان، شاهد افزایش تعداد ورزشکان و به تبع آن کسب نتایج درخور در رقابت‌های مختلف خواهیم بود.

شعبانی‌بهار در ادامه از ورزشکاران به عنوان سفیران توسعه کشور یاد کرد و افزود: اهتمام به توسعه ورزش بانوان و نیز ورزش جانبازان و معلولان نیز باید در کنار پرورش استعدادهای حوزه قهرمانی در بخش آفایان مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که به عینه شاهد درخشش بانوان ورزشکار و نیز ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در رقابت‌های مختلف هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسپولیس جایی برای ستاره سابق ندارد!