پیاده‌روی اربعین در مسیر بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود


پیاده‌روی اربعین در مسیر بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین در مسیر بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ایام محرم و صفر برنامه‌های مختلف و متعددی در بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین در بوشهر از امامزاده قاسم علیه‌السلام منطقه شغاب و امامزاده عبدالمهیمن علیه‌السلام تا آستان مقدس امامزاده محمدباقر علیه‌السلام روز شنبه ۲۶ شهریور مصادف با ۲۰ صفر و اربعین حسینی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: این مراسم همراه با مداحی، عزاداری، قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در مسیر ۲۰ بقاع متبرکه استان بوشهر تصریح کرد: در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب‌های خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه این مراسم در شهرستان دشتستان در پنج نقطه برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در شهرستان دیر، تنگستان هم این پیاده‌روی مردمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر امسال هم مثل سال‌های گذشته از روستاها و شهرهای مختلف تا امامزادگان مناطق خود مراسم پیاده روی را در روز اربعین حسینی همراه با عزاداری و قرائت زیارت اربعین برگزار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش 11برابری درآمد عملیاتی صنعت خودرو و قطعات