کرمانشاه مکلف به ساخت 120 هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است


کرمانشاه مکلف به ساخت 120 هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: کرمانشاه مکلف به ساخت ۱۲۰ هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اجرایی دولت و الزام اجرای طرح نهضت ملی مسکن دغدغه ساخت و تأمین مسکن در استان کرمانشاه به عنوان دغدغه‌ای مهم دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه در اجرای این طرح مکلف به ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی است که در این راستا پیشگام عمل کرده و برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۱۹۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام مقدماتی خود را انجام داده که پس از بررسی شرایط میزان متقاضیان واقعی اعلام می‌شود.

امیری مقدم با بیان اینکه استقبال خوبی از طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مناسب زمینه برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی انجام می‌گیرد و زمین مورد نیاز آن را نیز فراهم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از مجموع ۱۲۰ هزار واحد مسکن که باید ساخته شود برای ۶۰ درصد آنها زمین مورد نیاز برای ساخت آماده و مشخص شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به رونق بازار مسکن و اشتغال مرتبط، مطرح کرد: با اجرای این پروژه بازار اشتغال در حوزه مسکن فعال شده که برای بهبود اوضاع بیکاری موجود در استان کرمانشاه فرصت مناسبی است.

امیر مقدم به وضعیت بلاتکلیف ۳۸ هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل عدم تکمیل فرم ثبت نام خود و یا کافی نبودن مستندات این تعداد از ثبت‌نام‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی گفت: به منظور روشن شدن تکلیف افرادی که فراینده ثبت‌نام خود را به طور ناقص انجام داده‌اند طی فراخوانی از سوی اداره کل راه و شهرسازی به این اداره مراجعه و رفع مشکل کنند.


منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟