برگزاری 4 هزار برنامه مناسبتی هفته دفاع مقدس در گیلان


برگزاری 4 هزار برنامه مناسبتی هفته دفاع مقدس در گیلان

رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به بیش از ۴ هزار برنامه در طول هفته دفاع مقدس در استان گفت: نشست‌های بصیرتی با عنوان گام دوم انقلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برای فروپاشی انقلاب نوپای اسلامی طراحی شده بود اما با ایثارگری جوانان این مرز و بوم موجب حیرت جهانیان شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۱۰۰ هزار رزمنده را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب فرستادیم، افزود: ۲۰ درصد جمعیت جوان آن روز در دفاع مقدس نقش میدانی داشتند و علاوه بر این مردم گیلان حمایت‌های مادی و معنوی زیادی از رزمندگان کردند.

وی با بیان اینکه ایران به برکت دوران دفاع مقدس امن ترین کشور دنیا است و در عرصه هوا و فضا به رتبه‌های بالایی رسیده‌ایم، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان تصریح کرد: سومین سال پیاپی است که برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در کشور برگزار می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه سهم گیلان از مراسم پاسداشت رزمندگان دفاع مقدس، ۳۰ هزار نفر است، گفت: برنامه تجلیل استانی به صورت نمادین انجام می‌شود و رزمایش جهاد تبیین نیز در همان روز در همه پایگاه‌های بسیج برای تبیین معارف دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان افزود: بیش از ۴ هزار برنامه اعم از رژه نیروهای مسلح، برگزاری نشست‌های بصیرتی با عنوان گام دوم انقلاب در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس گفت: همایش شعر پایداری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان در این ایام برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022