مدرسه کانکسی در خراسان جنوبی نداریم/ تعهد ساخت 300 کلاس درس


مدرسه کانکسی  در خراسان جنوبی نداریم/ تعهد ساخت 300 کلاس درس

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ مدرسه کانکسی در استان نداریم،گفت: تکلیف ما در سال ۱۴۰۱ احداث ۳۰۰ کلاس درس است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده ظهر پنجشنبه در مراسم اعزام کاروان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای تحویل به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها بیان داشت: کار ما در حوزه عمرانی؛ تقویت زیرساخت‌ها است و مهم‌ترین زیرساخت برای توسعه کشور و استان فراهم کردن زیر ساخت‌های آموزشی است.

وی افزود: حرکت دولت سیزدهم در جهت تأمین زیرساخت‌های آموزشی است و اگر نتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم، در آینده دچار مشکل در این زمینه خواهیم شد.

عباس زاده عنوان داشت: خراسان جنوبی دارای قابلیت‌های فرهنگی مناسب بسیاری است و هرچند در خصوص زیرساخت‌های آموزشی مشکلاتی داریم اما سطح مشارکت عمومی در خراسان جنوبی در این باره بالا است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در رتبه‌های اول مشارکت خیرین مدرسه ساز است، تصریح کرد: از این نظر باید به مردم خراسان جنوبی تبرک گفت و تلاش می‌کنیم تا مهم‌ترین کمبودها در این خصوص را بر طرف کنیم.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه باید کمبود فضای آموزشی در استان را به صفر برسانیم، ادامه داد: هیچ مدرسه کانکسی در استان نداریم و تکلیف ما در سال ۱۴۰۱ احداث ۲۰۰ کلاس در حاشیه شهر بیرجند و ۱۰۰ کلاس در مساکن مهر است.

به گفته وی با همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و با بهره‌گیری از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان، در کوتاه‌ترین زمان، نیاز به فضاهای آموزشی در خراسان جنوب رفع خواهد شد.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه با انبوه سازان، فضای آموزشی مورد نیاز در اراضی زعفرانیه احداث می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی