اجرای طرح غربالگری و درمان دانش آموزان در 8 محله کم برخوردار


اجرای طرح غربالگری و درمان دانش آموزان در 8 محله کم برخوردار

بیرجند_ رئیس اداره مشاوره تحصیلی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح غربالگری و درمان دانش آموزان در معرض خطر در هشت محله کم برخوردار استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا فرازی ظهر پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش استان بیان داشت: در قالب قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، طرح غربالگری و درمان دانش آموزان در معرض خطر با هدف ارائه خدمات و تأمین تجهیزات آموزشی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا درمیان به عنوان پایلوت اجرای طرح انتخاب و در بیرجند، بشرویه و نهبندان هم این طرح در محلات کم برخوردار اجرا می‌شود.

به گفته وی سال گذشته این طرح در خوسف و نهبندان اجرا شد و در مجموع در خراسان جنوبی این طرح شامل ۱۲۰ واحد آموزشی می‌شود و در ۱۲ منطقه آموزش و پرورش، هسته‌های مشاوره راه اندازی می‌شود.

فرازی افزود: برای ایجاد خانه‌های یاریگران زندگی و پیشگیری به کمک استانداری نیاز داریم تا در همه محلات کم برخوردار شهرستان‌های استان مراکز مورد نظر راه اندازی شوند.

به گفته وی این طرح در هشت محله کم برخوردار استان و۴۴ واحد آموزشی اجرا می‌شود که از این تعداد واحد آموزشی، در ۲۷ مدرسه ابتدای ،۱۱ مدرسه متوسطه اول و شش واحد آموزشی متوسطه دوم اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403