مرز خسروی از مرزهای استاندارد کشور است


مرز خسروی از مرزهای استاندارد کشور است

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال زوار از مرز خسروی، گفت: مرز خسروی از مرزهای استاندارد کشور است.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرز خسروی مورد رضایت زائرانی است که از این مرز عازم عراق شده و یا به کشور بازگشته‌اند و این نشان دهنده استاندارد بودن این مرز است.

وی افزود: مرز رسمی خسروی امسال به همراه سایر مرزها برای تردد زائران باز شد که یکی از بهترین و استانداردترین مرزها و از مرزهایی بوده که تاکنون زائران کمترین مشکل را داشته‌اند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب تصریح کرد: مرز خسروی به جز یک روز که با ازدحام جمعیتی مواجه بود در سایر ایام به صورت روان کار کرد از این رو از همه دست اندرکاران شهرستان قصرشیرین و استان کرمانشاه که به صورت میدانی در این مرز حضور فعالی داشتند و باعث شدند مردم از سایر نقاط کشور در این گذرگاه حضور پیدا کنند و مورد پذیرایی خوب قرار گیرند قدردانی می‌کنم.

حیدری بیان کرد: امسال جمعیت قابل توجهی از مرزهای ۶ گانه کشورمان به منظور پیوستن به راهپیمایی بزرگ و جهانی اربعین با توجه به تدابیر ستاد اربعین مرکز وارد عراق شدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عزاداری دهه اول محرم در روستای سیدحاتم از توابع قصرشیرین