طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در پاکدشت اجرا شد


طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در پاکدشت اجرا شد

پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از اجرای طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجم الدین مرادی بعد از ظهر پنج شنبه از برخورد با اراذل و اوباش در راستای طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها از روز گذشته به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد ۶ نفر از مخلان نظم و آسایش عمومی دستگیر شدند.

مرادی در ادامه با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش در پاکدشت گفت: پلیس امنیت با همکاری کلانتری‌ها موفق شدند تعداد شش نفر از مخلان نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری‌های خیابانی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر، که همگی با دستور قاطع مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در این دستگیری‌ها مقادیر زیادی سلاح سرد (چاقو، قمه، شمشیر) کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در ادامه عنوان داشت: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس پاکدشت در کنار مرجع قضائی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزیر کشور از 35 خانواده شهید اسلامشهر تجلیل کرد