دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با جعل عنوان وکیل دادگستری در پیشوا


دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با جعل عنوان وکیل دادگستری در پیشوا

پیشوا- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با جعل عنوان وکیل دادگستری در پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه دو نفر از شهروندان به پلیس آگاهی پیشوا مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آنها نشان می‌داد فردی که خود را به عنوان وکیل معرفی کرده از شاکی پرونده با ترفند پیگیری‌های قضائی و معاضدت های حقوقی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی و با رصد اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی توانستند محل‌های تردد فرد مورد نظر را در پیشوا شناسایی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم را دستگیر کنند.

عزیزی در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به اتهام خود تحت جعل عنوان وکیل پایه یک دادگستری و کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف و تحقیقات در خصوص شناسایی شاکیان احتمالی کماکان ادامه دارد.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: برای رسیدن به اهداف قانونی هیچ گاه از روش‌های غیرقانونی استفاده نکنند، ضمن اینکه اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه می‌باشد و افراد کلاهبردار معمولاً دارای ظاهری آراسته و خوش برخورد می‌باشند که با شیک‌پوشی، استفاده از واژه‌های مورد استفاده در ادبیات رسمی و چاپلوسی و احترام افراطی اقدام به تطمیع قربانیانشان می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بلا حدید" از کنار گذاشتن سوپرمدل بودن خوشحال است