جریمه سنگین در انتظار کارخانه‌های تولید آرد متخلف در اردبیل


جریمه سنگین در انتظار کارخانه‌های تولید آرد متخلف در اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد در اردبیل با هدف جلوگیری از تخلفات تشدید و واحدهای تولیدی متخلف جریمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کارخانه تولید نان اظهار کرد: نظارت بر کارخانه‌های تولید آرد در اردبیل با هدف جلوگیری از تخلفات تشدید می‌شود.

وی از نظارت ویژه بیش از ۴۰ نیرو در قالب بازرسین بسیج اصناف بر نحوه تولید آرد در استان افزود: ۶ کارخانه آرد در اردبیل در حال فعالیت هستند که بیش از ۵۰ درصد آرد مورد نیاز را تولید می‌کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در بازدید امروز نیز در رابطه با تخلفات صورت گرفته تذکرات لازم به کارخانه‌های متخلف داده شد و در صورت عدم توجه و مشاهده تخلف برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه گندم استان اردبیل از کیفیت مطلوبی برخوردار است، افزود: کیفیت گندم تولید شده در استان باید از مبدا تا محل تولید آرد مورد توجه قرار گیرد تا مشکلی برای کیفیت آرد مورد نیاز پیش نیاید.

وی با اشاره به نظارت بر نحوه توزیع آرد تولید شده در بازار تصریح کرد: وقتی نظارت کافی برای ارتقای کیفی تولید وجود داشته باشد، انگیزه رقابتی بین تولیدکنندگان و بازار تقاضا ایجاد می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشنواره گلیم و گل های بابونه در نمین برگزار می شود