کاهش قیمت مسکن بسیاری از معضلات فرهنگی را کاهش می دهد


کاهش قیمت مسکن بسیاری از معضلات فرهنگی را کاهش می دهد

زنجان-استاندار زنجان گفت: کاهش قیمت مسکن، بسیاری از معضلات فرهنگی را کاهش می دهد، در حوزه فرهنگی یکی از کارهای هسته ای و مهم ترویج و تسهیل ازدواج است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز پنجشنبه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن خود، بسیاری از معضلات فرهنگی را کاهش می دهد، گفت: در حوزه فرهنگی یکی از کارهای هسته ای و مهم ترویج و تسهیل ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه با تسهیل ازدواج جوانان بسیاری از معضلات و مسائل نیز در کنار آن به حداقل می رسد، افزود: موضوع تسهیل ازدواج جوانان باید بیش از گذشته جدی گرفته شود و با توجه به آمار تسهیلات ۴۸ درصدی می توان با هم افزایی این رقم را به مراتب افزایش داد.

افشارچی در برخی اوقات برنامه ریزی ها بر مبنای یکسری پروژه انجام می شود، ادامه داد: در برخی مواقع هم برنامه ریزی ها تمرکز بر کار هسته ای موجب می شود بسیاری از پروژه ها دیگر نیز به راحتی انجام گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه توجه به کارهای فرهنگی به ویژه کارهای هسته ای اهمیت داشته است، گفت: باید توجه داشت بسیاری از کارهای اقتصادی نیز به حوزه فرهنگی باز می گردد.

افشارچی افزود: ازدواج ابزاری برای ایجاد آرامش روانی در جامعه محسوب می شود و هر کسی در این زمینه گام بردارد و به عبارتی تسهیلگر ازدواج جوانان باشد به برنامه ریزی اصلی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه وام ازدواج ابزار بسیار خوبی برای تسهیل ازدواج جوانان بشمار می رود، ادامه داد: متولیان امر به این مهم توجه کنند که گام برداشتن در این خصوص به حل دیگر معضلات کمک کرده اند و این موضوع اهمیت ویژه ای دارد.

استاندار زنجان گفت: حوزه ازدواج یکی از کارهای هسته ای است و متولیان امر باید توجه بیشتری به آن داشته باشند و هر چند در جنگ اقتصادی مواجه هستیم، با اقدامات انجام گرفته اتفاقات خوبی در چند سال آینده برای مقابله با تحریم رخ خواهد داد.

افشارچی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و دانشگاهها به موضوع ساماندهی اوقات فراغت فعالتر باشند، افزود: اصلی ترین ابزار غنی سازی اوقات فراغت ورزش است و این موضوع اهمیت دارد و در این راستا ورزش غیر همگانی باید تبلیغ شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برگزاری انتخابات مجمع عمومی مالکین اتحادیه صنف فراورده‌های چوبی