خرید تضمینی بیش از 208 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی


خرید تضمینی بیش از 208 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا ۲۳ شهریور ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۲۰۸ هزار و ۹۱۵ تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند از طریق مراکز ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از ۲ برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون ۳۸۸۱۵ محموله گندم از ۱۴۳۱۴ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز می گردد.

شایان ذکر است خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان