راه اندازی موکب ترویج فرزندآوری در گرگان


راه اندازی موکب ترویج فرزندآوری در گرگان

گرگان- موکب جمعیت و فرزندآوری یکی از مواکبی بود که امسال در جمع موکب دلدادگان گرگان برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از ۸۰ موکب دلدادگان حسینی (جاماندگان) با هدف خدمت به عاشقان حسینی در گرگان برپا شد که موکب جمعیت و فرزندآوری یکی از مواکبی بود که امسال برای اولین بار در جمع موکب دلدادگان نظر مردم را به خود جلب کرد.

رابط جمعیت جبهه مردمی گلستان در حاشیه برگزاری این موکب، به خبرنگار مهر گفت: ستاد جمعیت جبهه مردمی با هدف تبیین اهمیت فرزندآوری برای بانوان برای اولین بار در موکب دلدادگان حسینی گلستان حضور یافت.

آزاده دنکوب افزود: از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) قرارگیری در کنار امام زمانش بود و ایشان را حمایت کرد، ما هم در موکب فرزندآوری برای بانوان تشریح می‌کنیم که به فرمان امام خود در فرزندآوری لبیک بگویند.

مسئول موکب فرزندآوری با بیان اینکه که امروز فرزندآوری مجاهدت بانوان مسلمان است، گفت: در این غرفه با ایجاد نمایشگاه عکس، موضوع «فرزندآوری و نه به سقط جنین» برای بانوان جوان تبیین می‌شود.

دنکوب تصریح کرد: روزانه بیش از هزار سقط جنین در کشور رخ می‌دهد و هدف ما این است که حرمت سقط جنین برای زنان جوان تشریح شود؛ به همین منظور کارت‌هایی را بین مراجعان توزیع می‌کنیم که با کمک نرم افزار بارکد خوان، وارد لینکی می‌شوند و در آنجا آموزش‌های لازم را می‌بینند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر