ترافیک سنگین در محورهای بازگشت زوار در کرمانشاه


ترافیک سنگین در محورهای بازگشت زوار در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محورهای بازگشت زوار در این استان خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک محورهای بازگشت زوار در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان در محورهای سرپل ذهاب و گیلانغرب به سمت کرمانشاه و نیز محور ایلام به سمت حمیل هستیم.

وی افزود: در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون با توجه به تلاقی مسیرهای زوار از ۲ مرز خسروی و مهران شاهد ترافیک سنگین هستیم که ترافیک در این مسیر هم روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی گره‌های ترافیکی در مسیر تردد زوار، گفت: در حال حاضر در بیستون و ماهیدشت به دلیل استقرار موکب ها و توقف زوار شاهد گره‌های ترافیکی هستیم که نیروهای پلیس راه مستقر بوده و در حال مدیریت تردد هستند.

دستغیب از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک در محورهای بازگشت زوار خبر داد و تصریح کرد: از روز ۲۷ و ۲۸ شهریور با پایان گرفتن مراسم اربعین شاهد اوج گیری موج بازگشت زوار خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی ما در موج بازگشت بحث خستگی زوار و عجله و شتاب آنها برای رسیدن به مقصد است و همین امر احتمال تصادفات بویژه از نوع واژگونی را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا از تمام زوار درخواست داریم که حتماً برنامه سفر را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند.

دستغیب گفت: همچنین از رانندگان تقاضا داریم حتماً در موکب‌های مسیر توقف کرده و استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

وی با اشاره به تداوم طرح تا روز اول مهر، گفت: تا پایان موج بازگشت زوار پلیس راه در خدمات زائران اربعین خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی