رسانه های بیگانه به دنبال انکار و سانسور جریان اربعین هستند


رسانه های بیگانه به دنبال انکار و سانسور جریان اربعین هستند

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: رسانه‌های دشمن قصد دارند جریان اربعین را انکار، مخفی و سانسور کنند و در کنار آن این واقعه عظیم را تحریف و وارونه نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید را پیشاپیش گرامی می‌داریم و از زحمات فرهنگیان محترم، معلمان، مدیران و مسئولین عزیز آموزش و پرورش در شهرستان قدردانی می‌کنیم، جبران خسارت علمی و آموزشی دوران کرونا باید در صدر برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد تا عقب ماندگی علمی دانش آموزان جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه با قرار گرفتن در آستانه سال جدید تحصیلی باید به دانش آموزان کم بضاعت و محروم کمک کنیم، گفت: باید در این راه با کمیته امداد حضرت امام (ره) در برگزاری شور عاطفه‌ها و مددجویان همراه شویم.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه جنگ ما فقط با عراق و رژیم بعث نبود بلکه ما با آمریکا و همه پشتیبانان غربی و شرقی اش می‌جنگیدیم و موفقیت خود را مدیون توسل، توکل، دعا و مدد از خداوند هستیم، افزود: پدران و مادران شهدا، ایثارگران و رزمندگان نقش انکارناپذیری در دفاع مقدس ۸ ساله داشتند، آنان شکر در مصیبت را از حضرت زینب (س) آموختند و به شهیدان و جانبازان خود افتخار کردند.

وی بیان داشت: ایستادگی ملت شجاع ایران روزی در عرصه نظامی بود و این روزها مقاومت شما در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی، دشمن را متعجب و عصبانی کرده است، قدرت‌های دنیا به پشتوانه توان نظامی خود زور گویی می‌کنند، اینکه ما خود را از قدرت تسلیحاتی محروم نگه داریم خیانت به خود و آیندگان کرده‌ایم و باید علاوه بر تقویت توان دفاعی و امنیتی در موضوعات علمی و فناوری، سیاسی و سیاست خارجی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، اداری، حقوقی، قضائی و امور زیربنایی نیز خود را ارتقا دهیم.

امام جمعه دماوند با اشاره به مرگ ملکه انگلیس گفت: این اتفاق ما را به یاد فهرستی از جنایات انگلیس درباره ایران می‌اندازد.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: پدیده بی نظیر اربعین و این همایش بسیار مهم معنوی و اجتماعی و سیاسی جهان، دشمنان اسلام و انسانیت را از عصبانی کرده است.

وی گفت: رسانه‌های دشمن قصد دارند جریان اربعین را انکار و مخفی و سانسور کنند و در کنار آن، این واقعه عظیم را تحریف و وارونه نشان دهند از ملت دوست و برادر خود عراق، که علی رغم همه رنج‌ها و سختی‌ها، عاشقانه و کریمانه به زوار اربعین امام حسین علیه السلام خدمت کردند سپاسگزاری می‌کنیم و قدردان آنان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد