قاسم پور به نیمه نهایی رسید/ امامی در یک چهارم نهایی


قاسم پور به نیمه نهایی رسید/ امامی در یک چهارم نهایی

کامران قاسم پور به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان رسید.

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل احمد باتایف از بلغارستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

بر همین اساس در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف توران بایراموف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !