توان بازیکنان ما قهرمانی در مسابقات جهانی بوسنی است


توان بازیکنان ما قهرمانی در مسابقات جهانی بوسنی است

هادی رضایی گفت: قهرمانی در مسابقات جهانی بوسنی در حد و اندازه بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه چه تضمینی برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی بوسنی وجود دارد، اظهار کرد: کار سخت است، اما ما ایرانی‌ها همیشه توانسته‌ایم از پس کار‌های سخت به خوبی بربیاییم. البته موفقیت در ورزش هیچ گونه ضمانتی ندارد مانند کشتی فرنگی که سال گذشته در اُسلو به ۴ مدال طلا رسید و امسال در بلگراد حتی به یک مدال طلا هم نرسید و این مسائل نیز از شگفتی‌های ورزش حرفه‌ای است. در کنار آن ورزش به روز من مربی، بازیکنان و ... بستگی دارد.

البته باید بگویم حد و اندازه بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته قهرمانی است چرا که در این مدت ۱۲ اردو برای بازیکنان تدارک دیده‌ایم و از خانواده‌هایشان هم دور بودند.خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است و از روز یکشنبه هفته آینده اردویی به مدت یک هفته در زنجان برای بازیکنان تدارک می‌بینیم. من با مشورت با اعضای کادر فنی ۱۳ بازیکن را به این مرحله از اردو‌ها دعوت کرده‌ایم تا برای حضور در تورنمنت بین‌المللی که در ایران ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود، آماده شویم. در این تورنمنت تیم‌هایی نظیر آلمان و قزاقستان به همراه ۳ تیم از ایران حضور دارند.

او افزود: بعد از پایان تورنمنت بین المللی مدتی را به بازیکنان استراحت خواهیم داد و پس از آن دوباره یک اردوی متصل به اعزام برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و پس از پایان این اردو برای حضور در قهرمانی جهان به بوسنی هرزگووین سفر خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره شرایط آمادگی ملی‌پوشان گفت: تلاش می‌کنیم تا بازیکنان به آن آمادگی که ما می‌خواهیم برسند. تمام برنامه‌ریزی ما این است در تورنمنتی که در خود ایران برگزار می‌شود کاری انجام می‌دهیم تا بازیکنان پیش از سفر به بوسنی به آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات و دفاع از عنوان قهرمانی جهان دست یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)