مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس لازم‌الاجرا است


مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس لازم‌الاجرا است

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس لازم‌الاجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی سرویس مدارس مطرح و نرخ پیشنهادی آنها جهت تصویب نهایی به شورای شهر ارسال می‌شود که در مرداد ماه این نرخ به تصویب شورا رسید و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در نرخ گذاری سعی شده هم شرایط رانندگان دیده شود و هم فشار اقتصادی زیادی بر روی خانواده دانش آموزان نیز وارد نشود.

وی بیان کرد: از این رو از همه دستگاه‌های مرتبط با سرویس مدارس اعم از آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و سازمان صمت درخواست داریم در راستای ارتقای رفاه و امنیت دانش آموزان بر روند فعالیت رانندگان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس نظارت جدی داشته باشند و نرخ مصوب شورا نیز به صورت کامل رعایت شود.

نیک روش خاطر نشان کرد با توجه به اینکه بعد از دو سال بیماری کرونا از اول مهرماه شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود در جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری سازمان حمل و نقل بار و مسافر برنامه ریزی لازم برای ساماندهی سرویس مدارس، تاکسی و اتوبوس‌های شهری داشته باشد تا شاهد رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان عزیز باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی