تذکر رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به یک دفتر شعبه قضایی


تذکر رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به یک دفتر شعبه قضایی

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با توجه به عملکرد نامناسب یکی از دفاتر شعب قضایی، ضمن تذکر جدی به کارکنان مربوطه، جهت رفع نواقص و ایرادات موجود، ضرب الأجل دو هفته ای تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح یک شنبه در حاشبه بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد اظهار کرد: تقویت نظارت مستمر بر عملکرد مجتمع قضائی، رعایت نظم و انضباط اداری، اجرای به موقع دستورهای قضائی و تسریع در انجام امور، سرعت بخشیدن به روند تعیین تکلیف وضعیت پرونده‌های ارجاعی به شعب و حفظ کرامت مراجعین مهم تاریخ موارد سند تحول قضائی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: باید به خواسته‌های شهروندان اهمیت ویژه داد.

وی افزود: تجربه نشان داده هر گاه روند نظارت‌ها در یک مجموعه اداری و سازمانی بر اساس هدف گذاری قانونی و در تمامی سطوح و سلسله مراتب کاری دارای پیوستگی، انسجام مناسب، نظم و دقت کافی باشد اهداف پیش بینی شده نیز متناسب با این روال در چشم انداز پیش رو بهتر محقق خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این بازدید خطاب به مدیران قضائی، محل کار را به عنوان خانه دوم کارکنان توصیف کرد و گفت: شایسته است مدیران قضائی نسبت به نظافت و پاکیزگی محیط کار حساسیت بیشتری داشته و بر عملکرد نیروهای خدماتی در این خصوص نظارت جدی تری اعمال نمایند.

براتی زاده در ادامه با توجه به عملکرد نامناسب یکی از دفاتر شعب قضائی، ضمن تذکر جدی به کارکنان مربوطه، جهت رفع نواقص و ایرادات موجود، ضرب الأجل دو هفته‌ای تعیین کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی