شهرک‌های صنعتی شهرضا نیازمند نیروهای متخصص هستند


شهرک‌های صنعتی شهرضا نیازمند نیروهای متخصص هستند

شهرضا_ معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: ما در شهرک‌های صنعتی شهرضا و دیگر بخش‌ها نیازمند نیروهای متخصص هستیم و دانش آموزان باید در کنار تعلیم و تربیت، یک حرفه را نیز آموزش ببینند.

مهدی ماهر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وام‌های کم بهره در شهرضا به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان پرداخت می‌شود که این کار نیازمند تبلیغ نهادها است و شرکت‌های صنعتی باید در راستای جذب نیروی مورد نیاز اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در کنار تعلیم و تربیت افزود: رشته‌های نظری طرفداران خودش را در کشور دارد اما هدایت تحصیلی دانش آموزان باید به شکلی تنظیم شود که زمانی که مدرک دیپلم دریافت می‌کنند قادر به انجام حرفه‌ای نیز باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیان کرد: در شرایط فعلی برخی از دانش آموزان به این نتیجه رسیدند که اگر رشته‌های فنی را انتخاب کنند مطمئناً پس از دریافت مدرک دیپلم به صورت مستقیم می‌توانند شاغل شوند.

وی با توجه به اینکه شهرضا دارای چند شهرک صنعتی بزرگ است، تصریح کرد: شرکت‌های بسیاری در شهرستان آماده استخدام و جذب نیروی کار هستند اما فقط از طریق فضای مجازی درخواست خود را اعلام نکنند بلکه در سطح شهر هم بنرهایی نصب کنند.

ماهر با اشاره به اینکه ما در شهرک‌های صنعتی شهرضا و دیگر بخش‌ها نیازمند نیروهای متخصص هستیم، گفت: نیروها حتماً باید آموزش ببینند تا از فرصت ظرفیت اشتغال که در شهر وجود دارد، بتوانیم استفاده کنیم.

وی بیان داشت: در پادگان‌های ثارالله، پادگان ٢٢ توپخانه و زندان، برای سربازان دوره‌های ویژه ای برگزار کردیم و حتی کسانی که به حوزه کشاورزی و دام هم علاقه داشتند در حال گذراندن آموزش‌های لازم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرضا گفت: ادارات باید توجه داشته باشند که هر خدمتی به جامعه می‌شود جامع و کامل به مردم اطلاع رسانی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟