مناسب سازی ادارات نهاوند برای معلولان در اولویت قرار گیرد


مناسب سازی ادارات نهاوند برای معلولان در اولویت قرار گیرد

همدان- فرماندار نهاوند گفت: ادارات مختلف با محوریت شهرداری باید اقدامات مورد نیاز معلولان برای مناسب سازی فضای ادارات را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند یکشنبه در جلسه مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان نهاوند که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکان‌ها، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز بهداشتی در سطح شهر، از مدیرکل بهزیستی استان برای رفع نواقص موجود و همفکری دعوت به عمل آمد.

وی یادآور شد: ادارات مختلف با محوریت شهرداری باید اقدامات لازم و مورد نیاز جهت رفاه معلولین برای مناسب سازی ادارات را انجام و در اولویت قرار دهند.

فرماندار نهاوند در ادامه بیان کرد: در راستای معرفی حقوق این قشر از جامعه، تشکیل کارگروه تخصصی جامعه معلولین یکی از راهکارهای تسریع در امور این قشر خواهد بود.

احمدوند خاطرنشان کرد: مسئولین شهرستان باید به دنبال خدمات‌رسانی مناسب به معلولین باشند و پیگیری‌های لازم جهت اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد معلولان و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی در شهرستان انجام شود و همه ادارات شهرستان موظف اند که در راستای قوانین مربوطه برای ایجاد برابری فرصتهای اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!