آثار راه یافته به همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان همدان معرفی شد


آثار راه یافته به همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان همدان معرفی شد

همدان- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از معرفی آثار راه‌یافته به یازدهمین همایش نمایشنامه خوانی عاشوراییان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی فیض منش با بیان اینکه هیئت انتخاب این همایش متشکل از فریبا یعقوبلو، نفیسه صالحی و سیده معصومه زیوری حسینی پور آثار راه یافته به یازدهمین همایش نمایشنامه خوانی همدان را معرفی کردند؛ گفت: ۱۴ نمایشنامه طی دو روز در همدان خوانش شده و به رقابت می‌پردازند.

وی به معرفی آثار راه یافته به همایش پرداخت و اظهار کرد: صحیفه تیرهای شکسته (محسن عیسایی) از همدان، سیاه، سفید به رنگ خون (علی رضا افشاری) از کبودراهنگ، غم نامه قمر (امیرحسین فاطمی) از همدان، شور شهر شیرین (امیرحسین شاه قدمی) از همدان، حداد بد اقبال (علی اصغر پیرمحمدی) از کبودراهنگ، حروف چین روزنامه اختر (مانا پوراسد) از همدان، زیر نگاه ماه (محمد رامشانی) از قروه درگزین، بغض کال (نساء بخشی) از همدان، خسوف عشق (مژگان غلامی) از بهار، وعده (محمود محمودی) از ملایر، خط خون (امید نوعی شاد) از همدان، روزی که زمین نان می‌شود (محمدرضا احمدی) از رزن و چه کسی سنگ اول را زد (امین فعله گری) از همدان نمایشنامه‌های راه یافته به دوره یازدهم هستند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: نمایشنامه یاس ارغوانی (یاسر بیگ زاده) از همدان هم به صورت مشروط در این دوره پذیرفته شده است.

فیض منش افزود: یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی استان همدان روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در مجموعه تئاتر شهر همدان (سالن اصلی شهید آوینی و پلاتو استاد عاشورپور) برگزار می‌شود و اختتامیه این همایش روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی