مناسب سازی مراکز درمانی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد


مناسب سازی مراکز درمانی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد

همدان- فرماندار همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی به عنوان متولیان امر در تایید و صدور مجوز به مطب پزشکان باید به تامین زیرساختهای مورد نیاز مراجعان دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی یکشنبه در ستاد مناسب سازی شهرستان همدان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مناسب سازی را یکی از مباحث مهم در امور شهری دانست و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در مقوله مناسب سازی اقدامات اثر گذار و فراگیرتری داشته باشند

وی افزود: مناسب سازی انتظار بحق توانیابان وجانبازان است که متأسفانه بسیاری از معابر و اماکن عمومی ما در این راستا نقص دارد.

فرماندار همدان تصریح کرد: وقتی می‌توانیم سختی توانیابان را در انجام امور روزمره و مراجعات به اماکن گوناگون درک کنیم که خودمان را جای این عزیزان بگذاریم.

محمدی با بیان اینکه استفاده از کاربری‌های مسکونی برای استقرار مطب پزشکان از نظر قانونی مجاز است، تاکید کرد: با این وجود انتظار می‌رود برای مناسب سازی این اماکن و تسهیل دسترسی و رفت و آمد توانیابان به مراکز بهداشتی و درمانی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی به عنوان متولیان امر در تأیید و صدور مجوز به مطب پزشکان باید به تأمین زیرساختهای مورد نیاز مراجعان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

فرماندار همدان تاکید کرد: ادارات از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز نسبت به رفع نواقص مناسب سازی اقدام نمایند و تأمین زیرساخت‌های مناسب سازی در ادارات ضروری است.

محمدی در پایان یادآور شد: فلسفه بسیاری از برون سپاری‌ها تسهیل گری است اما این تسهیل گری صرفاً نباید از جنبه اقتصادی مد نظر قرار گیرد مراکز خصوصی و بویژه خدماتی باید از امکانات لازم ومناسب سازی برای ارائه خدمت به آحاد اقشار جامعه برخوردار باشند.

در این نشست بهزیستی شهرستان همدان گزارشی از وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی وعملکرد ادارات مرکز استان ارائه نمود که فرماندار همدان گفت: علیرغم اقدامات انجام شده هنوز در این خصوص مشکلات زیادی داریم و باید با جدیت بیشتری مناسب سازی مد نظر قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین