استعدادیابی فوتبال پسران کشور در گرمی برگزار شد


استعدادیابی فوتبال پسران کشور در گرمی برگزار شد

گرمی-مسئول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۵ سال فوتبال پسران کشور با حضور ۶۰ فوتبالیست در ورزشگاه ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مرادی پیش از ظهر دوشنبه در برنامه استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۵ سال فوتبال پسران کشور اظهار کرد: استعدادیابی منطقه‌ای فوتبال پسران زیر ۱۵ سال با حضور ۶۰ فوتبالیست از استان‌های قزوین، گیلان و اردبیل در ورزشگاه ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این استعدادیابی برای انتخابی تیم ملی نونهالان و حضور در اردوهای مختلف برگزار شد، گفت: شرایط خوبی توسط هیأت فوتبال استان اردبیل برای برگزاری این استعدادیابی فراهم شده بود.

مسئول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال بیان کرد: این دوره زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری هیأت فوتبال استان اردبیل، هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی به مدت ۲ روز در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای استعدادیابی برای معرفی فوتبالیست‌های بزرگ و توانمند خاطر نشان کرد: از همین استعدادیابی‌ها بوده که بازیکنان بزرگی همچون «علی قلی‌زاده» و «کریم انصاری‌فرد» به فوتبال کشور و دنیا معرفی شده‌اند.

نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل نیز در این برنامه با بیان اینکه نفرات برتر برنامه استعدادیابی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می‌شوند، گفت: یکی از اولویت‌های هیأت فوتبال استان اردبیل برگزاری استعدادیابی و شناسایی استعدادهای فوتبال استان است که در این زمینه با توجه به ظرفیت و تجربه خوب استان در برگزاری استعدادیابی میزبانی این برنامه به اردبیل واگذار شده است.

وی گفت: انتظار می‌رود در این استعدادیابی فوتبالیست‌های خوبی از استان شناسایی و به تیم ملی دعوت شوند.


منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟