زن محور اصلی تربیت و حفظ بنیان خانواده است


زن محور اصلی تربیت و حفظ بنیان خانواده است

همدان- امام جمعه نهاوند گفت: زن در جامعه محور اصلی تربیت و حفظ بنیان خانواده است و امیدواریم بتوانیم مواجهه خوبی با جریان‌های ترویج دهنده بی بند و باری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی عصر دوشنبه در نشست حجاب و عفاف شهرستان نهاوند که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند زن جامعه ما را فاسد کنند تا اجتماع را به انحطاط بکشانند و در این زمینه برنامه ریزی می‌کنند، افزود: زن در جامعه محور اصلی تربیت و حفظ بنیان خانواده است و امیدواریم بتوانیم مواجهه خوبی با جریان‌های ترویج دهنده بی بند و باری داشته باشیم.

وی گفت: مصوبات این جلسه برای همه ما باید الزام آور باشد و باید اقدامات مثبتی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شود.

فرماندار نهاوند نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب و مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمن در تهاجم فرهنگی در این زمینه اظهارکرد: مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته بارها در رابطه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان هشدار دادند و همه را نسبت به افکار شوم دشمنان در برابر نظام و انقلاب آگاه کردند، که وظیفه همه ما در این زمینه اجرای فرامین رهبری و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

ضرغام احمدوند با اشاره به اینکه حفظ عفت و حیا و پاکدامنی فقط خاص زنان نیست و مردان نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند، گفت: در اجتماع امروزی این مقوله مهم باعث مشکلات زیادی در جامعه شده که ضروری است بیشتر به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: در ادارات و نهادها ضروری است که مسئله عفاف و حجاب در اولویت کار باشد و فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه انجام شود.

احمدوند با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه عفاف و حجاب بیان داشت: دستورالعمل‌ها و مصوبه‌های ارائه شده در این کارگروه به همه اعضا و دستگاه‌های عضو کارگروه عفاف و حجاب ارسال شود و همه اعضا موظفند برابر این دستورالعمل عمل کنند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در مناسبت‌ها توسط مراکز فرهنگی و شهرداری‌ها در سطح شهرستان انجام شود و با توجه به نزدیک تر شدن بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، نمایشگاه عفاف و حجاب در ورودی مراکز آموزشی برپا شود و این مهم به مناسبت‌های مختلف تداوم داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا