«پروژه مهر» کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می شود/ حضور ناظران کشوری


«پروژه مهر» کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می شود/ حضور ناظران کشوری

یاسوج_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر استان توسط وزارت خانه ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: پروژه مهر نماد فعالیت‌های آموزش و پرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است که با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان‌ها ومناطق رصد می‌شود.

وی به جلسه توجیهی ارزیابان استانی پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: متولیان باید کار ارزیابی پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق را با دقت انجام دهند.

جمالی آرند با اشاره به ضرورت انجام برنامه‌های نظارتی بر فعالیت‌های بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی، رصد کاستی‌ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصاء و شناسایی آنها و اقدام در راستای رفع آن موانع تا بازگشایی مدارس است.

وی بهینه سازی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران، کلاس بندی، تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود که باعث بهره وری می‌شود را به عنوان محورهای شاخص پروژه مهر مطرح کرد.

جمالی آرند افزود: بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی، شهرستان‌ها و مناطق برتر آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر رتبه بندی و معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ نفر ارزیاب استانی از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را انجام می‌دهند گفت: فعالیت ارزیابان در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد به مدت سه روز و در دیگر مناطق کم جمعیت ۲ روز خواهد بود.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد و گفت: ناظران وزارتی نیز با سفر به شهرستان‌ها و مناطق پروژه مهم مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

جمالی آرند خاطرنشان کرد: با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403