رئیس فدراسیون فوتبال به مازندران سفر می کند


رئیس فدراسیون فوتبال به مازندران سفر می کند

ساری- رئیس هیئت فوتبال مازندران، از سفر مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نخستین سفر استانی خود پس از انتخاب به مازندران خبر داد.

رحیم درزی خلری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مهمترین برنامه سفر یک روزه مهدی تاج روز چهارشنبه ۳۰ شهریور شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیأت فوتبال مازندران است.

وی افزود: علاوه بر تاج، مدیران ورزش و جوانان مازندران، حیدری مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولین در مجتمع بهزیستی شهرستان ساری برگزار خواهد شدو چند برنامه فوتبالی دیگر خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال مازندران، همچنین به چند برنامه فوتبالی مهدی تاج پس از پایان مجمع انتخابات هیأت فوتبل مازندران درسفر به این استان اشاره کرد وادامه داد: عملیات ساخت ساختمان جدید هیئت فوتبال مازندران هم پس از سال‌ها با حضور حسینی پور استاندار مازندران، تاج رئیس فدراسیون فوتبال، نمایندگان مردم مازندران در مجلس، در ساری کلنگ زنی خواهد شد.

درزی خلری افزود: یکی از اهداف و وعده‌های داده شده در مدیریت فعلی هیأت فوتبال مازندران، خانه دار کردن و شخصیت بخشی به ورزش فوتبال استان بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی و کمک همه اهالی فوتبال مازندران به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: داشتن ساختمان هیأت فوتبال مازندران شاید سال‌ها به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های فوتبال استان بدل شده بود که خوشبختانه این انتظار به سر رسید.

رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: قطعاً در ساخت ساختمان هیأت فوتبال مازندران تنها با تلاش این هیأت امکان پذیر نخواهد بود و این موضوع نیاز به کمک جدی فدراسیون فوتبال وحمایت های استانی و خانواده بزرگ فوتبال مازندران دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون اخماتو وا کن آبی شو