لزوم تسریع در پیگیری پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به زنجان


لزوم تسریع در پیگیری پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به زنجان

زنجان-استاندار زنجان با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری، گفت: پروژه‌های مصوب سفر، قبل از سفر بعدی باید به سرانجام مطلوب برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در جلسه پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های سفر ریاست جمهوری، که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط با پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به استان زنجان برگزار شد، به لزوم تسریع در پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان زنجان که در آبان سال گذشته انجام شد اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا قبل از انجام دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان، پروژه‌های مصوب سفر اول، به پایان برسد و یا حداقل از پیشرفت درخور توجه و قابل قبول برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه، همانقدر که من دغدغه پایان پروژه‌ها را دارم، مدیران هم باید دغدغه‌مند باشند، گفت: مدیران طرح‌های باقیمانده را شروع کنند و اطمینان داشته باشند که دیون پیمانکاران پرداخت می‌شود و نباید به خاطر این مسائل، طرح‌ها از برنامه‌های زمان‌بندی شده، عقب بیفتند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، بخشی از داشبورد مدیریتی استان را تشکیل خواهد داد، تصریح کرد: باید به صورت آنلاین در جریان مراحل و وضعیت اجرایی طرح‌ها، قرار بگیریم.

افشارچی همچنین به اهمیت آب در شرایط کنونی جهان و به تبع آن در کشور و استان اشاره کرد و گفت: در پاییز و زمستان امسال، باید به شدت در خصوص استفاده از طرح‌های آب‌خوان‌داری، به منظور جمع‌آوری روان‌آب‌های ناشی از بارش‌ها، حساس باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت پروژه‌های ورزشی نیز از مدیران ذی‌ربط در این حوزه خواست، نسبت به تکمیل پروژه‌های این بخش، حساسیت ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان هم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص و ابلاغ شده است، گفت: پیشرفت فیزیکی بیشتر پروژه‌های مصوب سفر مناسب و قابل قبول است.

شهرام میرزایی با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه، حتما باید در جریان فروش املاک از سوی دستگاه‌های مختلف قرار گیرد، گفت: تکلیف عایدی فروش املاک و مستغلات دستگاه‌ها که با هدف مولدسازی و به‌کارگیری ثروت حاصل از آن در تکمیل طرح‌ها و برنامه‌های بخش مربوطه انجام می‌گیرد، از نظر برگشت آن از خزانه به استان، باید مشخص و در این خصوص اطمینان حاصل شود.

در این جلسه مقرر شد مدیران نسبت به پیگیری امور مربوط به مصوبات سفر، تلاش بیش از پیش داشته باشند و در جلسه آتی، شفافیت و جزئیات بیشتری از وضعیت پیشرفت طرح‌ها و مشکلات احتمالی پیرامونی ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس