مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند


مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند و با عوامل نفاق مبارزه می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در آئین برگزاری رزمایش با محوریت دیدار و تجلیل از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده‌های شهدای استان مازندران اظهار کرد: امروز هر چه که داریم به برکت امام زمان (عج) است و اگر انقلابی بمانیم دفاع زنده خواهد ماند زیرا دشمن برای موفقیت‌های ما برنامه دارد و تضعیف حضور مردم در انتخابات و ایجاد فتنه‌ها بخشی از تلاش‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: امروز شاهد حماسه‌های بزرگی همچون همایش اربعین هستیم و حضور آیت الله رئیسی در کشورهای دیگر که پرچم دیپلماسی را مقتدرانه بالا نگه داشته در کنار جهاد خدمت در حوزه‌های گوناگون، جهاد ورزشی و جهادهای دیگر، دشمن نشانه برنامه سازی است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما از عفاف و حجاب دم می‌زنیم، عنوان کرد: دو اتفاق در همین دو حوزه در طی روزهای اخیر رقم خورد و خانم کرد مریوانی به خاطر حفظ عفت خودش را از پنجره به بیرون انداخت و در حکم شهادت دار فانی را وداع گفت و دیگری در حوزه حجاب که پلیس باید به وظیفه خود عمل می‌کند دختری بر اثر سکته فوت کرد اما عوامل فتنه یک آشوب بزرگ را به راه انداختند.

آیت الله محمدی گفت: فلسفه تجلیل از خانواده شهدا حفظ و دفاع است و همه ملت باید به وسط میدان آمده و از نظام دفاع کنند، زیرا یک مشت عوامل فتنه در حال میدان داری هستند، در حالی که در صحنه عینی جامعه کمتر تحرکی می‌بینیم و لازم است همه اقشار مردم پای کار بیایند.

امام جمعه ساری افزود: در حمایت از فرزندان انقلاب در خیابان‌ها باید تظاهرات به راه افتد تا جلوی آشوب دشمنان بایستیم زیرا درس بزرگ ما جهاد است.

وی گفت: بنده انتظار دارم مردم انقلابی هم در فضای مجازی و هم حقیقی به دفاع از فرزندان نظام و انقلاب برخیزند و عوامل فتنه را محکوم کنند و ما مردم مازندران اعلام می‌کنیم که پای علم انقلاب ایستاده‌ایم و با عوامل نفاق مبارزه خواهیم کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر