3000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان برگزار می شود


3000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان برگزار می شود

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بیش از سه هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان به عنوان پایتخت دفاع و مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مرادحاجتی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروز نشستی به منظور برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان با حضور سردار جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و معاون اجتماعی ناجا برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نیز فرماندهان نیروهای مسلح از جمله فرماندهان نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، مرزبانی و ناجا که در منطقه خوزستان مشغول به کار هستند، حضور داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از دیدار یک میلیون پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این برنامه سراسری بوده که بعضی از پیشکسوتان به طور حضوری و بقیه به طور ویدئوکنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

سردار مرادحاجی افزود: برگزاری رژه قدرتمند نیروهای مسلح با محوریت ارتش نیروی جمهوری اسلامی ایران، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس خوزستان از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری خواهد بود.

وی گفت: ۲ هزار برنامه توسط سپاه خوزستان و بیش از یک هزار برنامه در ناجا، نیروی انتظامی، پاسگاه‌ها، ارتش، دستگاه‌ها و… در هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهند شد؛ بنابراین بیش از ۳ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان که پایتخت دفاع و مقاومت است، برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید