ملت ایران از استقلال و منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید


ملت ایران از استقلال و منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت جانفشانی شهدا بوده و ملت ایران از استقلال و منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای مجاهدت غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون استقامت و پایداری آنان است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از هفت هزار شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: ایران اسلامی زمانی مورد تجاوز دشمن بعثی قرار گرفت که از کمترین امکانات و تجهیزات دفاعی محروم و طرف مقابل از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود اما، رزمندگان اسلام با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام راحل و سلاح تقوا و جهاد در راه خدا اجازه دست‌درازی به خاک میهن را ندادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همایش پیاده‌روی اربعین به دنیا ثابت کرد که همچنان راه و هدف سیدالشهدا (ع) زنده است و این رویداد عظیم نماد اتحاد، وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهداست و ملت ایران از منافع خود کوتاه نمی‌آید و استقلال خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا