دفاع مقدس اوج افتخارات انقلاب اسلامی است


دفاع مقدس اوج افتخارات انقلاب اسلامی است

ارومیه – فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران هشت سال دفاع مقدس را اوج افتخارات انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ علی حاجیلو صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای تبیین رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخود گذشتگی رزمندگان و ملت شریف ایران اسلامی است

وی ادامه داد: این مراسم فرصتی گران قدر است که از ایثار گری، اخلاق مداری، فضای معنوی وعرفانی هشت سال دفاع مقدس در رودرویی رزمندگان اسلام با جبهه کفر، تبیین و تکریم شود.

امیرسرتیپ حاجیلو اضافه کرد: ثقل و سنگینی حرکت انقلاب در اوج تحریم‌ها و سختی‌ها و شداید و رنج‌های جنگ بر دوش پیشکسوتان بود و بسیار عالی عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد در بعدهای سیاسی اقتصادی و فرهنگی اجتماعی و اخلاقی و عرفانی بسیار عالی عمل کردند.

امیرسرتیپ حاجیلو اضافه کرد: دفاع مقدس اوج قله افتخارات ایران اسلامی است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هفته دفاع مقدس یک فرصت بسیار مغتنم است که از گنجینه فضیلت‌ها و ارزش‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ حاکم بر جبهه‌های دفاع حق علیه باطل تکریم و یادآوری کنیم.

وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت و هیمنه شرق و غرب را شکستیم و با توجه به رشادت‌ها و جوانمردی‌ها انقلاب جدیدی بعد از سال ۱۳۵۷ به وجود آمد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش گفت: دشمنان بارها اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در میدان و عرصه‌های مختلف آزموده‌اند و به خوبی می‌دانند کشور ایران اسلامی زوری را نمی‌پذیرد و اگر در این بازی خطرناک وارد شوند با برخورد جدی نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی