طلاب 50 ویژه برنامه هفته مقدس در استان سمنان برگزار می‌کنند


طلاب 50 ویژه برنامه هفته مقدس در استان سمنان برگزار می‌کنند

سمنان- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی بسیج طلاب استان سمنان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با بیان اینکه ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی برابر ۱۸ کشور جهان که با رژیم بعث عراق در آن زمان علیه ایران متحد شده بودند، ایستاد بیان کرد: رزمندگان ما با کمبود امکانات و تجهیزات نظامی و با دستانی خالی برابر متجاوزان ایستادند و سلاحشان تنها ایمان و ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان بود.

وی ضمن اشاره به شباهت‌های امروز و دوران دفاع مقدس، افزود: امروز شاهد آرایش تمام‌عیار دشمن در مقابل نظام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مجازی هستیم که نمونه آن را در بحث فضای مجازی در روزهای اخیر همگان شاهد هستیم که چگونه واقعیت‌ها را علیه نظام واژگون نشان می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اثرگذاری دفاع مقدس در حفظ و ماندگاری نظام و انقلاب گفت: تربیت نسل جوان، شکوفایی ظرفیت‌های نهفته در کشور، ایجاد بازدارندگی دفاعی و ارائه نسخه‌ای اطمینان‌بخش در اداره کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی از اثرات و برکات هشت سال دفاع مقدس است که رزمندگان، ایثارگران و شهدا و جانبازان آن را به ارمغان آورده‌اند.

حسینی دیباج با تأکید بر اینکه رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال تکلیف گرایی بودند اظهار داشت: در آن دوران تکلیف گرایی بر نتیجه گرایی غلبه داشت و رزمندگان به دنبال دفاع از کشور، ناموس و وطن تا پای جان بودند.

وی با بیان اینکه رساندن پیام و آموزه‌های آن دوران رسالتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس طی هفته دفاع مقدس سال جاری از سوی بسیج طلاب استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر طلبه و غبارروبی مزار شهدا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه