32 مدرسه در ساری بهسازی و بهینه سازی شد


32 مدرسه در ساری بهسازی و بهینه سازی شد

ساری- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: در قالب پروژه مهر ۳۲ واحد آموزشی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان بهسازی و بهینه سازی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم احمدزاده پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به شعار محوری پروژه مهر سال جاری مهارت آموزی، مدرسه محوری و تربیت تمام ساعتی افزود: دولت انقلابی سیزدهم عزم راسخ برای اجرای سند تحول بنیادین دارد زیرا این سند به عنوان رکن پایه به شمار می‌رود و مأموریت‌های محول شده در گام دوم انقلاب برای آموزش و پرورش دوچندان است.

وی با اظهار اینکه ساماندهی منابع از مأموریت‌های مهم به شمار می‌رود، گفت: در تابستان جلسات متعددی را در برگزار کردیم تا شیوه‌ای درست را برای ساماندهی نیروی انسانی درپیش گیریم.

وی عدالت آموزشی را هدف اصلی و مهم ذکر کرد و گفت: تلاش براین است که نیروها به صورت متوازن و تعادل عقلانی در مدارس ساماندهی شوند و تلاش می‌شود تا کلاس بدون معلم در اول مهرماه نداشته باشیم.

احمدزاده با اظهار اینکه از اول مهر هیچ دغدغه‌ای برای حضور معلم در کلاس نداشته باشیم، گفت: منابع مالی و تجهیزاتی و امکانات مأموریت دوم پروژه مهر به شمار می‌رود و سعی کردیم براساس ظرفیت موجود عادلانه اقدام کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: ۳۲ واحد آموزشی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان بهینه سازی، بهسازی و تعمیرات جزئی شدند و در قالب طرح نهضت آسفالت حیات مدارس با همکاری شهرداری و شورای شهر، حیات ۳۰ واحد آموزشی در ناحیه یک آسفالت، مرمت و بازسازی شدند.

وی با اظهار اینکه مانور بازگشایی مدارس ۲۰ شهریورماه در ساری اجرا شد، گفت: در زمینه ساماندهی مدیران و معاونان مدارس نیز اقدامات لازم صورت گرفت و گردش مدیران انجام شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این کشورها مشتری زعفران ایرانی هستند / افزایش 3 برابری صادرات زعفران ایران به افغانستان