جهاد تبیین درس مقاومت و استقامت به نسل‌های آینده را منتقل می‌کند


جهاد تبیین درس مقاومت و استقامت به نسل‌های آینده را منتقل می‌کند

شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: با جهاد تبیین درس مقاومت و استقامت به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در سومین آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مقاومت با حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه شهرکرد بیان کرد: اندوخته‌های دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی فراوان است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی یک تهدید بزرگ به فرصتی ارزشمند همراه با درس‌ها و عبرت‌ها تبدیل و برای نسل امروز راهگشا شد.

حیدری تصریح کرد: دشمن همیشه با ترفندهای خاص برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و از دشمنی و عداوت خود با جبهه حق کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به حوادث روزهای سخت دفاع مقدس با بیشترین کمبودها یادآور شد: ایمان به خدا، شجاعت، اراده بلند و مقاومت ایرانیان در دوران دفاع مقدس این خلأهای مادی را برای همیشه تاریخ جبران کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که فتنه‌گران داخلی مانند لیبرال‌ها و منافقان زمینه تجاوز دشمن خارجی را هموار و با دشمن همکاری کردند.

وی تجاوز حزب بعث صدام به ایران بدون حمایت منافقان و لیبرال‌ها را غیرممکن دانست و اظهار داشت: بصیرت، روشن‌گری، استقامت و مقاومت راه خنثی‌سازی این فتنه‌ها است.

حیدری انسجام ملت را فرصتی برای شکوفایی استعدادها اعلام و بیان کرد: دشمن با ترفندهایی به‌دنبال مخفی کردن و کم‌رنگ کردن واقعیت دفاع مقدس است.

وی اعتماد به جوانان، وحدت و همدلی را عامل اصلی فعالیت‌های بزرگ دانست و گفت: موفقیت در عملیات ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، خیبر، والفجر ۸ و کربلای ۵ از برکت‌های دوران دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای جهاد تبیین اعلام و تأکید کرد: فرهنگ‌سازی برای تکریم یادگاران دوران دفاع مقدس و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان در دستور کار باشد.

وی گفت: تسریع در روند تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران، تکمیل موزه دفاع مقدس و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام چهارمحال و بختیاری با اولویت پیگیری و اجرایی شود.

حیدری بیان کرد: کارهای جهادی دولت در یک‌سال اخیر مانند بیمه شدن ۵ میلیون نفر، عضویت در سازمان شانگهای، تلاش برای رونق اقتصادی، حضور در کنار مردم هنگام بروز حوادث باعث افزایش تاب‌آوری مردم می‌شود.

وی افزود: تکمیل خانه افراد بی‌بضاعت، ساخت مدرسه، آب‌رسانی آشامیدنی، برق‌رسانی و آسفالت جاده روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از اقدامات دولت انقلابی سیزدهم است.

حیدری تصریح کرد: اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های زیرساختی، کشاورزی، عمرانی، راه‌سازی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اقتصادی برکت‌های مطلوبی برای استان داشت.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان ارشد استان به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان