77 پروژه ورزشی مازندران نیمه کاره است


77 پروژه ورزشی مازندران نیمه کاره است

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شمار پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان را ۷۷ طرح اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز ظهر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت فوتبال مازندران با اظهار اینکه برخی از طرح‌های ورزشی استان قدمت بیش از ۱۰ ساله دارند، گفت: ۷۷ پروژه ورزشی در استان ناتمام است.

وی با بیان اینکه فوتبال و نساجی مازندران نگین ورزش کشور و استان به شمار می‌رود از هزینه کرد ۶۷۰ میلیارد ریالی برای بازسازی ورزشگاه وطنی خبر داد و گفت: با حمایت دولت سیزدهم این طرح عملیاتی شده است.

وی گام برداشتن در مسیر بازسازی و استانداردسازی استادیوم‌های ورزشی را از جمله برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: برای استانداردسازی ورزشگاه هفتم تیر بابل ۱۹۰ میلیارد ریال و زمین فوتبال متقی سازی ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رنگرز با عنوان اینکه مازندران یک سوم سبد افتخارات ورزشی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: این استان ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف از جمله فوتبال دارد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران نیز با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ورزشی استان گفت: شمار ورزشگاه‌های استاندارد استان بسیار پایین و ناچیز است.

وی تنها استادیوم استاندارد فوتبال استان را شهید وطنی قائمشهر دانست و گفت: در مدیریت جدید هیئت فوتبال به کلاس‌های آموزشی فوتبال توجه ویژه شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان