سفیران موکب «بانوان فاطمی» در مسیر متجلی‌سازی حکومت مهدوی در اربعین حسینی


سفیران موکب «بانوان فاطمی» در مسیر متجلی‌سازی حکومت مهدوی در اربعین حسینی

پرده‌ای از زوایای حکومت حضرت ولیعصر(عج) در آینه اربعین حسینی(ع) منعکس شده است و سفیران موکب «بانوان فاطمی» با نقش‌آفرینی فرهنگی، اعتقادی، مذهبی و... در این رزمایش بزرگ سیاسی- معنوی جهان اسلام در این راستا گام بر می‌دارند.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، پرده‌ای از زوایای حکومت حضرت ولیعصر(عج) در آینه اربعین حسینی(ع) منعکس شده است و سفیران موکب «بانوان فاطمی» با نقش‌آفرینی فرهنگی، اعتقادی، مذهبی و... در این رزمایش بزرگ سیاسی- معنوی جهان اسلام در این راستا گام بر می‌دارند.

تا دقایقی دیگر سفیران موکب «بانوان فاطمی» باید ماموریت خود را در جاده نجف- کربلا آغاز کنند. ساعت حوالی پنج است، حتی صبحگاه هم خبری از خنکای هوا نیست.

مبلغان و کارشناسان اعتقادی، فرهنگی و فقهی و همچنین زبان‌دانانی که در قالب ۶ گروه پنج نفره از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ساماندهی شده‌اند به نوبت سوار ون سفیدرنگی که روبروی حسینیه الطاف نجف توقف کرده است سوار می‌شوند.

پس از چهل دقیقه مقصد روبرویشان ظاهر می‌شود. طولی نمی‌کشد که همگی شروع می‌کنند به پیشروی در جاده. طبق برنامه از پیش تعیین شده، زمانبندی روند حرکت و سرفصل اقدامات تبلیغی سفیران تنظیم شده است. موکبی که بر سر راهشان قرار دارد آنان را به یک استکان چای داغ عراقی دعوت می‌کند، این دعوت را باید پذیرفت.

آهنگ حرکت مبلغان در جاده به مرور سریع‌تر می‌شود. موکب‌های در هم تنیده ایرانی و عراقی، نشانگر انسجام این دو ملت است. چیزی که هیچ یک از دشمنان جمهوری اسلامی ایران و بدخواهان اسلام نسبت به آن خشنود نیستند. اما حقیقت این است که روابط برادرانه ایران با عراق و سایر کشورهای منطقه روز به روز در حال تقویت است و هیچ قدرتی را یارای مقابله با این نورافشانی روزافزون نیست.

حوالی غروب به موکب امام رضا علیه السلام واقع در مقابل عمود ۲۸۵ می‌رسند و آنجا محل استقرار شبانه آنان می‌شود. علاوه بر وسعت مطلوب، زیبایی ظاهر و تمیزی که این موکب دارد، ارائه اینترنت رایگان بر حجم رضایت حضار می‌افزاید چرا که عده‌ای در تکاپوی برقراری ارتباط با خانواده‌ خود از طریق پیام‌رسان‌ها هستند و عده‌ای نیز برای انعکاس رسانه‌ای صحنه‌های به ثبت‌ رسانده از رزمایش بزرگ سیاسی- مذهبی اربعین به اتصال به اینترنت احتیاج دارند.

حضور در ویژه‌برنامه موکب امام‌رضا علیه‌السلام با محوریت «ابعاد عبادت با عظمت اربعین» با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی و روضه‌خوانی سیدرضا نریمانی، زینت‌بخش اقدامات آن روز سفیران می‌شود، چرا که بیش از پیش به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های خود پی‌ می‌برند و علاوه بر آن با سوگواری برای سید و سالار شهیدان بر قلب و نفوذ کلام خود جلا می‌بخشند.

سریعترین و تاثیرگذارترین راه هدایت بشر به سوی فراهم‌سازی زمینه ظهور منجی، سرچشمه غنی کربلا و قدرت نافذ و اعجازآمیز اباعبدالله الحسین(ع) است.

پیاده‌روی بزرگ اربعین میدان رشد انسان‌های درخور کمک‌رسانی به حکومت جهانی مهدوی و نشر فرهنگ اصیل شجره طیبه اسلامی است. حتی می‌توان گفت پرده‌ای از زوایای حکومت حضرت ولیعصر(عج) در آینه اربعین حسینی(ع) منعکس شده است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟